söndag 29 november 2009

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, kan inte hjälpa det.. tack vare *biiiip* fick jag dagens skratt. eller kanske månadens. äsch, varför inte slå till med årets?! HAHAHAHAHAHAHAHAHA, bara jag tänker på det så brister jag ut i skratt. underbart kul, fast ändå lite jobbigt. nu kan jag fan inte logga in nånstans förrän det är nån som jag inte pallar med som skriver till mig. och dessutom fattar inte folk att tillexempel på msn när jag har statusen "inte vid datorn" så är jag faktiskt inte vid datorn. likaså facebook, oftast loggar jag in och sen går jag och gör nåt annat. så please, kalla mig inte sprutluder återigen bara för att jag inte konstant sitter klistrad vid datorskärmen.

& så en lördags (& även söndags) update; det började med lite för-ta hos ida. det spelades guitar hero world tour. jag gjorde ett försök med trummorna & lyckades sisådär, gitarr & bas gick faktiskt bra trots att mina ögon inte hängde med. sången gick skapligt det med, svåra låtar att sjunga dock. och sen blev det mera sång, för det byttes till singstar. efter en del alkohol lät det inte lika bra som i början, jag vrålade lite som jag ville istället. missade konserten som vi skulle på, men det var nice ute ändå. mycket folk, men tyvärr var det slut på både cider & öl i baren efter ett tag. sedan var det stängningsdags, vi åt blöta chips i regnet och drog på en stillsam efterfest. kom hem alldeles för sent och sov därmed för länge. vaknade upp och såg en achilles-tröja på golvet. hur gick det till liksom? (för jag har bannemig inte köpt den, & mina kleptoman-tendeser på fyllan har försvunnit helt och hållet). trots segheten fixade jag till söndagsnyllet och åkte iväg och handlade. lyxade till det med att köra iväg i dimman för att köpa lyxmat på asian house. tyckte jag var värd det. medans jag satt där och väntade på min mat smsade jag. en sliskig karl kom förbi och frågade vem jag skrev till och bad mig hälsa. efter ett tag kom han förbi igen och frågade om den jag smsade med hade hälsat tillbaks.
nu har jag kollat på public enemies & ska fortsätta fixa med mina lampor, sen måste jag få in allt som jag rivit ut ur garderoben. vill ju inte att nån ska komma hit och se ett uppblåsbart får i mitt sovrum liksom.

1 kommentar:

  1. NEJ men vilken söt katt du har:D och du borde ställa upp i idol nästa år tycker jag! Speciellt med en låt ni sjäng, kommer fan inte på va den heter nu men den va du grym på!!:P JEHO

    SvaraRadera