onsdag 11 november 2009

dagens händelser

dagens händelse 1: idag när jag plingade på hos en kille för att lämna ett paket så öppnar han i bara kalsonger, dessutom var han skitlik wolverine. fast kortare. som sagt, jag kanske skulle bjudit honom på mitt superhjälteparty?

dagens händelse 2: träffade min ena granne, han ska åka till etiopien i december, och då ska han köpa mig ett halsband därifrån. bara sådär föreslog han det. ska bli spännande att se vad det blir för nåt.

dagens händelse 3: jag ska nu ge mig på att sy med djävulens symaskin. ja för varje gång jag använder den så går nåt åt helvete. hoppas bara att jag inte syr mig själv i fingret eller nåt, huh. (kommer ihåg på mellanstadiet när hannah sicksackade sig i fingret på syslöjden, isch vad obehagligt det var. jag satt bredvid dessutom och blodet sprutade & allt var kaos.)

1 kommentar: