måndag 23 november 2009

spikmatta

jag skrev ju om att släkten var här, men jag skrev aldrig att jag fick presenter. för det slipper dom inte att ge mig, heh. silikonformar att baka i, pepparkaks-älgformar, en juicepress (& även apelsiner till) & dessutom en spikmatta. testade spikmattan nyss medans jag kollade på halv åtta hos mig (eller är det dig? jag lär mig aldrig..), läste igenom pappret som tillhörde mattan, om att man kunde bli trött och dåsig när man använde den dom första gångerna. HA, inte jag i alla fall! tänkte jag. haha, vilken miss. är helt slut nu. och röd på ryggen, men det var gutt. ska bannemig försöka använda den vaaaarje dag (vi får väl se hur det blir med det..) & imorgon ska jag försöka komma upp i tid på morgonen (lycka till med det!) och dricka nypressad apelsinjuice. vad lyxigt allt känns helt plötsligt. och dessutom insikten att mitt hem är helt rent. eller nja, inte helt kanske. damp-kusinen spillde både läsk och kaffe omkring sig igår, så det blir att moppa golven återigen.

kom på en sak, jag är så fucking virrig. kollade nyss i min kalender och insåg att jag hade missat min massage. FAN! nu måste jag ringa snuskknådarn och be om ursäkt. dåligt av mig att missa, men jag kollade aldrig i kalendern för jag trodde att det var på tisdag. det har varit tisdagar en längre tid nu. för att spä på min virrighet ytterligare så kan jag även meddela att jag hade rivit mig själv i ansiktet under natten. smart drag. & när jag satt i bilen på väg till jobbet idag så trodde jag att jag skulle få en hjärtattack, var helt övertygad om att det stod en människa på vägen som jag nästan körde på, men det var ingen där. creepy.

1 kommentar: