torsdag 3 december 2009

veckan

dags att sova nu egentligen. ska upp till jobbet imorgon, sen är det helg. ska bli skönt. dock har jag inte jobbat hela veckan ändå. min mage sa ifrån och jag fick snällt ta och stanna hemma. har varit uppe om nätterna och trott att jag ska lägga en räka. som tur var slapp jag.

i måndags var jag först på massage & sen hämtade jag pepparmints-doften & kikade på karin & mattias nytillskott. en söt liten parvel minsann; esther hette hon. i tisdags bytte jag till vinterdäck på bilen. eller nja, det var mest pappa som gjorde det, jag bidrog nog inte med särskilt mycket eftersom jag mest frös & mådde illa. så i onsdags stannade jag & mitt illamående hemma. redan på tisdagen var jag nervös för att lägga en kräka i en trappuppgång under rundan, men jag slapp det som tur var. så onsdagen tillbringade jag hemma i sängen med att frysa & må illa, var nervös för att jag hade fått nån mag- eller svininfluensa. idag har jag mått skapligt, tagit mig en långdusch, kollat på heroes-avsnitten från säsong 4 som min bror snällt (efter lite tjat) fixat till mig (men jag saknar avsnitt 10 & framåt, så nu väntar jag spännt på fortsättningen!), & försökt ordna upp bland alla mina pärmar & papper. evighetsjobb känns det som, vet egentligen inte hur pass mycket man ska spara och slänga av sånt. så jag får ta och fortsätta med det efter jobbet imorgon.

nähe, nu ska jag läsa lite om vad slash har haft för sig, och sen är det dags att sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar