söndag 8 november 2009

trekkies

har precis tittat färdigt på drag me to hell och är aningen besviken på filmen. hade förväntat mig att den var bättre. istället var den rätt tråkig och förutsägbar. speciellt mot slutet var det förutsägbart, gaaaah! sånt stör mig. och dessutom, stör mig att huvudrollsinehavaren aldrig kan hålla käften stängd (när/om ni ser filmen kommer ni förstå exakt vad jag menar) & även så får hon stora (och jag menar verkligen STORA) hårbitar avslitna vid x antal tillfällen, men det märks inte av ett dugg.

lördagen spenderades först med middag hos föräldrarna, fika med kiki & sen även lite häng hos henne och micke i nya lägenheten. dom var hundvakt kvällen till ära, så kiki och jag var ute på en promenix med hundarna. var perfekt väder för det också, lite sådär höstkallt och blåsigt, men inte för mycket. mot kvällen tog jag mig hemåt för att röja upp lite i lägenheten innan fia kom över för lite filmkväll. tänkte att jag skulle hålla mig ifrån alkoholen en helg i alla fall, speciellt eftersom det blir partay nästa helg också. blev allt lite sugen när smsen började komma om att det var fest på g, men då hade fia och jag redan hunnit med att inhandla julmust och hyra film. och det visade sig att vara bra att vara hemma för vi hade det trevligt. vi kollade på star trek (& sedan även hot rod) så nu är vi nog båda två blivande trekkies! (& just det ja fia, han som spelar nero; eric bana, visste du att det är han som spelar hulken?) hehe

LIVE LONG AND PROSPER!

1 kommentar:

  1. NÄÄÄ FAN! ÄR DET HAN SOM SPELAR HULKEN? Live long and prosper.

    SvaraRadera