fredag 27 november 2009

one nail

i onsdags var jag & kiki på nån slags öppet hus/prova på på villa harmoni. det var väl sisådära, nåt som dock var kul var att jag fick en lösnagel, på lillfingret. skulle nog aldrig palla ha så långa naglar, fast jag fick ändå lite funderingar på att kanske fixa lösnaglar fast kortare. mina egna naglar är så tunna och går av hela tiden. dock är ju pengar som alltid ett problem. too bad.



PS. jag har utvecklat ett stort hat (eller nja, hat kanske inte är rätt ord. jag irriterar mig grymt mycket, jag stör mig som fan) på en person. hennes namn börjar på C. eller kanske K. hmm, det vet jag inte. pallar inte med personen ifråga mera, och självdör snart om jag måste umgås med personen mera. orkar inte dra hela historien, för då blir detta ett hatiskt inlägg & jag tänkte försöka undvika att skriva om sånt.

PS2. (inte spelet, höhö) <-- humor deluxe!
efter ikväll ser jag med nya ögon på fredrik reinfeldt. mina relationer med maud olofsson & lars ohly är av samma kaliber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar