lördag 14 november 2009

idag är ingen vanlig dag..

..för idag är min födelsedag! 26 år blir jag. huh, börjar bli gammal.
egentligen har jag inte tid att sitta vid datorn, har tusen saker att hinna med idag.

igår åkte jag & fia till kalmar efter att jag hade slutat jobbet. handlade lite faktiskt. lite kläder blev det, hittade en awesome star trek-klänning *nörd*. även en fulsnygg tavla, ett turkost buddha-huvud, & medlemskap i the body shop.

nu är det bannemig dags att göra sig iordning och dra vidare, måste hinna till dom två viktigaste affärerna.. apoteket & systemet. (haha) sen ska jag fortsätta sy på djävulens symaskin, sen hem och städa, och sen hämta upp kiki och sen.. stress stress stress! sen blir det supe.
DET SKA SMAKE! som dom säger på jobbet.

för att få upp stressnivån ytterligare lyssnar jag på denna låt;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar