tisdag 10 november 2009

ordning & reda

tecken på att man är riktigt trött på morgonen; man tar deo på tandborsten istället för tandkräm. inte att rekomendera!

idag på jobbet var det en seg start, var delvis så jävla trött (kunde inte somna igår för grannen hade en konversation med sig själv, dock hörde jag inte vad han sa och försökte mig på tricket med att sätta ett glas mot väggen för att höra, men vilket humbug! det funkar nog bara på filmer) och delvis så var jag på tjutigt humör, och det är då allt går fel. dagen gick fint tillslut och som extra bonus ordnade jag med cyklarna, så nu står alla cyklar på sin plats, tillsnyggade dessutom, med sidoväskor på, och allt annat har jag organiserat iordning med. sånt får mig på bra humör, ORDNING OCH REDA, kan störa ihjäl mig på småsaker annars.

efter jobbet fick jag dessutom ett oväntat besök då PG plingade på dörren med en tidig födelsdagspresent (vilket var ett fia-spel med choklad), spanks! sedan hann jag med lite snabbvisiter innan det var dags för massage. denna gång var det verkligen behövligt, min rygg kändes helt stel. har hunnit med lite slö-tvtittande i soffan innan det strax är dags att gå och lägga sig. dock har jag inhandlat slashs självbiografi så det blir nog ingen tidig sömn ändå, för den verkade lovande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar