fredag 6 november 2009

badkar

om jag hade varit kille hade min snopp varit 18 cm lång, det ni. här kan du också räkna ut det.

över till nåt helt annat, jag har börjat fundera på om det är nåt fel på min granne. han är underlig. badar alltid om nätterna. rätt så störande eftersom han har toaletten precis mittemot där jag har min säng. så man hör när han spolar upp vattnet i badkaret och det skvalpande vattnet när han går i för att bada. han gör alltid detta vid 1tiden på natten, så det är jävligt störande att behöva vakna av det varje natt. i förrgår vrålade han jullåtar dessutom. och igår hörde jag en kvinnoröst (första gången ever). jag blev lite rädd faktiskt, har börjat få för mig att han är värsta seriemördaren. att han mördar folk och lägger dom i sitt badkar, och att han har värsta norman bates-issues och tror att han är sin mamma och pratar med tjejröst. hmm, eller så kanske det bara är jag som har lite för livlig fantasi!?

för övrigt skulle jag också vilja ha ett badkar. det är nåt jag saknar nåt otroligt. men min toalett är för liten för att kunna klämma in ett badkar där. när jag blir rik ska jag köpa lägenheterna bredvid och göra allt till en jättestor lägenhet, och då bannemig ska jag skaffa ett badkar. HA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar