fredag 6 november 2009

flashforward

är hemkommen från lite idol-tittande med olsen-crew, blev även bjuden på hemmagjord glass vilket var smaskens! var även och blonderade utväxten/klippte mig innan dess. ett dyrt kalas, men det var det värt. färgen blev perfa, och när hon fixade mitt hår så fixade hon lite lockar i det med, det blev riktigt fint. lite liknande det jag hade efter min misslyckade permanent, fast bättre. jag fick dessutom samma frisör som sist, och hade helt glömt bort hennes sätt att prata, haha. hon är i 20års-åldern vilket gör det lite mer otippat att hon skulle uttrycka sig så som hon gör. efter ett par "så hur mår johanna idag då?" "tycker johanna om sin klippning?" så kunde jag knappast hålla mig för skratt.
förra veckan kollade jag på tv efter idol-utslagningen och då började serien flashforward, vilket jag kollar på ikväll återigen. riktigt spännande, se den! och där fick ni dagens tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar