onsdag 3 februari 2010

säsong 1

jag är så damn trött. snorig är jag också. och trött på allt folk som ska bjuda över mig på mina auktioner på tradera. FY PÅ ER! men jag har för en billig penning ropat hem carnivàle säsong 1, the tudors säsong 1 & weeds säsong 1. dom första två har jag inte ens sett, så det ska bli spännande.

nähe, jag orkar inte mer. nu ska jag lägga mig och återigen lyssna på opera & hostattacker tills jag somnar, för så trött är jag.. att jag nog somnar utan öronroppar inatt. tack grannen för underhållningen, en önskan är ju dock att du kan göra det under dagen istället för när jag ska sova.

OBS! ack vad fel jag hade. operan är slut för ikväll, istället tänker grannen ta ett bad, så jag kommer istället somna till ljudet av när han spolar upp sig ett bad & sjunger en trudelutt i badet. vilken lättnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar