måndag 8 februari 2010

planka & carnivale

min näsa & hals är fortfarande helt igentäppta, och det jag ska ha på apoteket är slut & restnoterat. det var då själva fan.
helgen är väl kanske inte det mest händelserikaste. dock har jag faktiskt gjort lite annat än bara suttit hemma i helgen, jag var nämligen medbjuden på lite mat & sällskap på lilla krogen i lördags. tänkte inte gå först för jag mådde inte bra. sen kom mamma förbi och lämnade ett välkomet bidrag till min YTTERST tunna plånbok, så en halvtimme innan bestämd tid fixade jag till mitt otvättade hår & tog mig samman innan jag mötte upp resten på lilla krogen för lite krubb. mat you know. köpte en planka med kycklingfilé. MMM, det vattnas i munnen bara jag tänker på det! beställde en efterrätt också, en banana split. vet inte riktigt varför, eller jo.. jag kände att jag hade lite plats över till nåt mera i magen, och tack vare det lilla bidraget från mamma kände jag mig helt plötsligt rik & som om jag kunde spendera hejvilt. typiskt. det var iaf mycket trevligt där, och medans hälften åkte vidare tog jag med mig den andra hälften i min bil och vi åkte förbi hos T. där stannade jag ett tag innan jag åkte hem eftersom nässprayet & sängen kallade på mig. var helt slut efter allt ståhej (som iofs inte var så särskilt mycket ståhej).

söndagen spenderade jag helt & hållet åt carnivàle (säsong 1), & har nu totalt fastnat i carnivàle-träsket. måste hitta lite extra pengar för att inhandla den andra säsongen snarast. så DAMN bra! det är annat än tell me you love me-serien, huh (vilket var den serien jag såg precis innan denna). tyckte den var otroligt seg, freakin jobbig relations-serie typ. komiskt nog är en av huvudrollsinnehavarna med i båda serierna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar