onsdag 10 februari 2010

picturetime

skrev ett långt inlägg om all sjukdom, men jag orkar inte. jag raderade det. tror nog ingen finner mitt gnäll särskilt underhållande. istället tänkte jag lägga upp dom få bilder av intresse som jag hade på min kamera;

ny fripp kanske? (obs! bilden är ett montage!)


min översnöade balkong. det vore ju inte helt fel med att ha ett litet tak över..


en kväll när jag låg och tittade på tv & det var snöstorm ute såg mitt fönster helt glittrigt ut. dock var det inget som direkt gick att fånga på kort, men det var riktigt häftigt live.


mina lingonbullar, som redan är uppätna för att dom är så damn goda! dags att baka fler snarast när orken finns.


efter mitt sista blogg-inlägg insåg jag att jag kunde ta kort på mitt prickiga jag, dock kom jag på det lite för sent när jag mest var rödflammig & det inte syntes lika väl som innan. men visst ser man väl det liiiiiiite iaf!?

2 kommentarer: