lördag 20 februari 2010

harpan i snöstormen

strax ska jag äta KCs kadaver, det håller på att värmas i ugnen nu. sen ska jag ge mig ut i snöstormen, traska bort (med skoskav dessutom, tack för den mina nya posten-kängor!) till onoff för att hämta en freakin sladd, jag hoppas verkligen att han i affären har kommit på andra tankar och lyssnat på mig & fixat mig rätt sladd denna gång. jag håller på att bli stammis där, men han envisas med att göra fel hela tiden. (& enligt folk var det därför inte korrekt av mig att be honom följa med mig hem för att se exakt vilken sladd jag skulle behöva. jag menar, jag bor ju inte så långt bort därifrån. jag tycker att han kunde skippat sin fikarast och kommit med mig hem för att kolla över min elektronik, lite serviceminded får man väl allt ta och vara.)

idag har jag inte tagit nåt nässpray än. big news. jag ska försöka att inte göra det. utan vänta in i det sista när jag knappast kan andas längre. folk har klagat på att jag förstör mina slemhinnor i näsan och dragit skräckhistorier om vad som kommer att hända med mig om jag fortsätter med nässpray. & luktsinnet vill jag ju gärna ha kvar.

HARPAN är mitt nya beroende, & denna bild går ut till sara. SUCK IT!

3 kommentarer:

  1. jag ska nog slå ditt jävla rekord..SUCK THAT BEAAATCH!!//sara

    SvaraRadera
  2. Så du är Harpanist du? Själv kör jag Kungen, för kung och fosterland! hehe Näe, men ärligt kan jag sitta framför det i timmar. Harpan var mer förr. ;) //Michelle

    SvaraRadera