torsdag 18 februari 2010

nässpray for the masses

uppdatering so far; min näsa ger inte upp snorandet och snart ska jag inhandla min 4e flaska nässpray för att kunna andas. halsen hänger på det förkylda temat återigen, men på måndag ska jag till sjukhuset och förhoppningsvis ska det vara slut med svullna halsar då. åhh vad jag hoppas på det! idag har jag kollat klart på säsong 1 av dexter. tack vare mitt tradera-beroende har jag fått ihop en fin samling tv-serier på dvd (& tack vare KC har jag lite till på datorn nu), insåg dessutom att jag måste köpa mig en ny cd/dvd-hylla snarast. så om nån ska till ikea så hojta till så får ni köpa en åt mig! grannen under har nått nya höjder med sitt hamrande. klockan är ju fan snart 11 och han hamrar fortfarande. utanför är nästa störande moment, nämligen snön. nu när dom ääääntligen har plogat vägen här så att det faktiskt finns plats att parkera sin bil, ja då sätter det igång att snöa ännu mera. & det snöar mycket dessutom. huh, det kommer vara ännu en slitsam dag på jobbet imorgon tack vare det. min kropp orkar inte mer, så återigen kommer det bli en helg i hemmet för att försöka återfå lite krafter (& tyvärr ingen helg i ålems skogar som jag hade hoppats på). hoppas att den där freakin förkylningen kunde ge med sig nu bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar