torsdag 11 februari 2010

bennett

idag har jag jobbat, frös först och ångrade att jag inte hade fler kläder på mig (fast då hade jag förmodligen kännt mig som en stoppad korv och inte kunnat röra mig), men sen svettades jag av allt trappspring rätt snart. träffade min morfar på rundan, han satt inne på en salong och blev klippt. haha, kul grej egentligen. jag kom in där i min hyper-fart och lämnade posten. dom i salongen; hejhej, & jag ba; hejhej. lämnade posten till dom & dom sa tack. varsåååågod sa jag & var på väg ut. då utbrister den ena frisören; & här sitter din.. ehh.. ja din morfar. jag kollar efter och ser att det är han & ba; nämen, det var min ja. haha *trevligt lite konstlat skratt* & det följdes av en konversation med morfar samtidigt som frisörerna stod och lyssnade & log när vi pratade, vilket ledde samtalet in på vädret (det så kallade klassiska samtalet) & att jag var förkyld & att jag hade mössa med mig, men inte på mig. så när jag smet ut därifrån tog jag snabbt på mig min pälsmössa.
uuuuh så gurt!

kollade på vampire diaries ikväll, dom visade dom 2 första avsnitten på 6an. vet inte rikigt vad jag tyckte om det. kanske fortsätter kolla på det, om jag kommer ihåg det. kändes lite som supernatural, fast att det handlade om vampyrer mest. vet inte om jag gillade det eller inte, kan dock tänka mig att camilla gillade det utav helsike. (ska fråga henne, så återkommer jag om jag hade rätt eller inte..)

för övrigt tyckte jag att elenas bästa kompis bonnie bennett (lite komiskt med efternamnet va?) var jävligt lik hayden panettiere (som spelar claire bennett i heroes). hittade inga superbra bilder att jämföra, men visst ser man väl en likhet!? (klicka på bilden för att se den i större format)

2 kommentarer:

  1. Nu när du säger det så är de SJUKT lika! :)

    SvaraRadera
  2. YAY! ja dom var så damn lika, fast när man såg henne i serien tyckte jag att man kunde se likheten bättre, & visst har jag rätt, visst gillade du vampire diaries!?

    SvaraRadera