fredag 5 februari 2010

personlig assistent sökes!

jag är sjuuuuuuuk. har åkt på en freakin dunderförkylning. i onsdags var jag hos S, och bara under en timmes tid så blev jag helt igentäppt i näsan och halsen, trodde det berodde på min allergi, eftersom hon har katter. så jag gick därifrån tidigt, när jag kom hem var jag helt sjukt trött, och somnade nästan med en gång. vaknade på torsdagen, kunde knappast andas för jag var helt igentäppt både i halsen och näsan. gjorde ett försök på jobbet ändå, men efter några timmar gav jag upp och åkte hem. JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK! dessutom skulle jag göra ett nytt försök att åka till sthlm den här helgen, men det sket sig återigen.

fick en invite till voddler för ett tag sen men har inte orkat fixa med det förrän nu. och fy fan vilket skit, bara dåliga gamla filmer, och dessutom måste man betala för största delen av dom. & jag förstod det som att det skulle vara som spotify, fast med filmer. tji fick jag. gjorde ett försök att se en av filmerna som faktiskt var gratis. det började med att jag fick se reklam i typ en kvart (som dessutom hakade upp sig konstant), och sen när filmen äntligen började lyckades jag se kanske 2 minuter innan jag kom tillbaks till filmmenyn. BAH! kan nog konstatera att jag inte kommer använda voddler förrän om ett år eller nåt, när dom (förhoppningsvis) fått iordning på det, för nu är det verkligen inget att ha.

måste ta mig samman och ta mig till apoteket, min näsa har blivit immun mot nässpray så jag måste inhandla nåt annat som gör att jag kan andas tiiip. eller om jag ska skära upp ett hål i halsen och sätta in ett sugrör så jag kan andas genom det. det funkar ju alltid i filmer iaf.
usch, tror jag har fått feber igen. pallar inte sitta vid datorn, pallar inte gå till apoteket heller, pallar inte ligga i soffan heller, och pallar inte sova. vem vill vara min personliga assistent och gå till apoteket åt mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar