lördag 13 februari 2010

årstiderna & gårdagen

nu snöar det igen. kan nog säga att jag härmed tillhör den grupp av människor som är less på snön. annars har jag alltid gillat snön, tyckt att det har varit den bästa årstiden. dom flesta vill ha sommar istället. jag vill inte ha sommar, svettig & klibbig sommar med massa myggor. nejtack, jag vill hellre ha vår. eller höst. DET är bannemig dom bästa årstiderna!

igår var det häng hos S efter jobbet. vi smaskade i oss en kladdkaka jag hade bakat, med marshmallows i, det var guttans! sen åkte baginboxen fram & tjofadderittan så kom vi in i vinruset. vi plågade grannarna med skönsång så glasrutorna nästan sprack. jag hade ett underhållande telefonsamtal med min bror om teknikens värld (up yours frekin onoff!) & även ett samtal med han den där norrlänningen som hade bränt sina pommes kolsvarta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar