söndag 28 februari 2010

grannfejden nästa?

igår var det som sagt fest. fick dock aldrig riktigt upp nåt fest-pepp & min jägermeister-red bull smakade peck. var snål och köpte inte riktig red bull utan nån kass kopia som hette x-ray (note to self; köp aldrig den igen!) på domus. medans fest-folket blev fulla & skulle bege sig ut blev jag mest misspepp & gick hem. kollade på några avsnitt dexter innan jag somnade, bra avslut på kvällen ändå tänkte jag. MEN TJI FICK JAG! för den gravt efterblivna grannen kom hem vid 3 på natten & satte igång sin höftjuckande-stönsjungande-sliskiga-fucking-skitdåliga-r.kellywannabe-r´n´b-musik på fan högsta volym så det ekade både i trappuppgången och i min lägenhet. han gjorde även några försök att sjunga med i den stönsjungande musiken, vilket var skrattretande och verkligen visade hur pass efterbliven han är. till&med den andra grannen som håller mig vaken med sin usla sång är bättre än honom, och det säger fan mycket! jag menar, om han nu ska sjunga kan han väl iaf sjunga rätt. GÖR OM, GÖR RÄTT! och varför är det alltid så att att han ska spela skitmusik dessutom? det gör mig ännu mer förbannad. hade mina funderingar på att klä på mig & gå & knacka på (för han har ingen ringklocka) men jag tvivlar att han skulle höra det, & jag hade ingen större lust att göra det heller när jag väl hade gått & lagt mig. men mark my words, en gång till & all min instängda ilska kommer explodera i ansiktet på honom.
somnade igår tillslut, tack vare öronproppar, fast jag hörde dock musiken igenom ändå. idag kunde jag inte sova längre än strax innan 10. hoppades att han sov fortfarande då & satt igång musik skithögt som en liten försmak på min hämnd.

förövrigt, måste ta & tipsa om en blogg som är utmärkt bitter, som jag fick reda på genom emily. kändes nästan som om det var jag själv som hade skrivit den. www.vadardetforfelpafolk.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar