lördag 13 februari 2010

den husliga helgen

har hållt på att städa och plocka i hemmet hela dagen, det känns som om det aldrig riktigt tar slut. jag öppnar en garderob för att ta fram nåt och upptäcker en kasse med saker i, då börjar jag plocka i det och det visar sig att det ligger nåt där i som gör att jag måste organisera upp nåt annat, och rätt som det är är det större kaos än var det var innan jag började. haha. nu har jag i alla fall dammsugit och det känns som om det håller på att ta slut snart, fast jag har en hel del kvar att göra. känns så himla skönt att jag kan hålla på med det utan att behöva känna mig stressad för jag ska iväg nånstans. men det ska jag inte. dock måste jag köpa mjölk & ägg för att kunna fortsätta mitt bakande, så jag måste strax bege mig hemifrån. såg att dom faktiskt hade varit och plogat gatan här precis. dock hade dom kört en gång i mitten av gatan bara. bah! nu måste jag alltså försöka skotta fram min bil för att ens ta mig ut, och sen går det inte att möta nån bil heller, utan man ska ha en jävla tur när man kör ut, för annars måste man köra upp i en snövall om man möter en bil. (& hoppas på att man inte fastnar där heller) nähe, nu ska jag ta och traska bort till okq8 för mina inköp, är så damn hungrig nu precis insåg jag, så jag måste fixa nåt ätbart också. & förmodligen kommer det ju bara vara crap på tvn ikväll, men det gör inget, för jag har köpt lost säsong 1-3 på tradera så kvällen är räddad. dessutom har jag weeds säsong 1-3 & the tudors säsong 1 som jag inte har kikat på än. woooooa, måste snart bänka mig vid tvn hör jag!

PS. grannen började hamra idag igen, men jag har poppat musik ASHÖGT hela dagen så jag har nästan inte ens hört det. SUCK IT GRANNEN!

fick nyss ett sms från lisa, och hon är i marocko & pressar i solen medans hon drack sura mojito. om jag är avundssjuk, jotack det är jag.

2 kommentarer:

  1. what? vad gör hon i marocko?

    SvaraRadera
  2. haha, jadu ingen aning.. hade ingen aning om det förräns smset. men gutt verkar det iaf!

    SvaraRadera