måndag 1 februari 2010

bloggfix & vampire diaries

har gjort en nytt försök med att pimpa till bloggen lite, men jag är kass på att fixa med det. får försöka ta tag i det nån dag & försöka lära mig, ny bild överst på bloggen iaf. that´s it tiiip. (& dessutom, när vi ändå är inne på det här med bilder. anledningen till att jag är så seg med att lägga upp bilder samma dag som jag skriver är att bilderna alltid är för stora för att läggas upp på bloggen, så jag måste förminska dom först, och har inget program för det, så förminskar dom genom att lägga upp dom på bilddagboken och sen kopiera dom förminskade bilderna. heh, vem har sagt att det ska vara enkelt?)



förra veckan såg jag reklam för vampire diaries som ska börja gå på tvn, serien har premiär på 6an torsdag den 11e februari. tack vare att den har liknats med true blood (& även twilight) har jag stooora förväntningar på serien, dock tror jag nog redan nu att den inte kan leva upp till det tyvärr. se trailern och bedöm själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar