måndag 1 februari 2010

bilder, bullar & fotsteg

här kommer dom lovade försenade bilderna, min noshörning (som jag förövrigt har gett till elin) & madagaskar 2-film, samt mina improviserade muffins med nougat i.





har precis ätit av mina nybakade brödbullar, så är dundermätt. dom blev kanoners, lingonbullar heter dom. fast låt dig inte luras av namnet för dom smakar inte lingon det minsta, fast man har det i degen så därav namnet. tog i lite extra solroskärnor, så det blev snarare solrosbullar. smaskens är dom i alla fall! dock brände jag handen på ena plåten, ska alltid klanta till det på nåt sätt, bah!

över till nåt helt annat, såg filmen paranormal activity i lördagsnatt, vid klockan 1-2 nångång dessutom. släckte ner överallt och kröp ner i soffan för äkta skräck-feeling. hade stora förväntningar eftersom folk har sagt att den här filmen är det läskigaste dom har sett på länge. vet inte om jag tyckte att den var så läskig, men den var väldigt spännande & helt okej, hade dock ingen text på filmen vilket var lite störande när dom viskade ibland. har hört att det även ska finnas olika slut på filmen. men iaf, när jag hade sett klart på filmen så gick jag och la mig, inget mer med det. dock vaknade jag vid 4-5 av att jag hörde fotsteg, nån som sprang omkring PRECIS SOM I FILMEN! blev ju för fan livrädd till en början. hörde att det kom från grannens lägenhet tillslut. sen började han möblera om, dra sängen/soffan eller nåt sånt lät det som. min första chock övergick till ilska, VEM FAN MÖBLERAR OM VID 4-5 PÅ NATTEN? JAG BLIR GALEN, LÅT MIG SOVA! OCH HÅLL KÄFTEN! och självklart vaknar jag vid 8 på morgonen av att grann-helvetet under hamrar som en galning i en hel jävla timme. det finns ju för fan inget kvar att hamra på i hans lägenhet, han har ju borrat och hamrat varenda jävla dag i ett halvår. KAN INTE ALLA BARA HÅLLA KÄFTEN OCH LÅTA MIG SOVA!? WAAAAAAAAH!

woaw, nu blev det visst lite negativt.. nåt positivt är att jag vann en auktion på tradera relativt billigt, YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar