måndag 29 juni 2009

so long

min kära vapendragare emma hade slut på permissionen & har nu tagit sig tillbaks till huvudstaden. sad but true, känns redan lite tomt här. vem ska jag nu vara bitter ihop med, titta på skräckfilm med, bränna mig i solen med & ha fylleäventyr med? jag har redan slagit klorna i lisa, heh. så efter att hon har slutat jobba idag ska vi dra & bada. GUTT! eftersom det bara är jag som har semester nu så känns det inte som jag gör så mycket vettigt. tråkigt att göra saker själv. ligga & steka på stranden är inte riktigt min grej heller. tycker att det är grymt tråkigt faktiskt. men hey, bara att vara ledig är gutt i sig. försöker dra ihop det där ölands djurparks-besöken med olsen twins, men det verkar inte gå nåt vidare. precis som förra året. & året innan det. hmm, jäjä. men NÅT ska det bannemig bli, om det så ska bli 4 varv i mcdonalds-rondellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar