onsdag 24 juni 2009

midsommar & häng.

trots en hel del re om midsommar & var firandet skulle hållas så bestämdes det till slut att det skulle vara hos kotten. innan jag begav mig dit var jag hos min morfar med familjen. åt mat & jordgubbar & avslutade det med att göra en kanonfin midsommarkrans. dock orkar jag aldrig ha kransen på mig, så när jag anlände till festen så hängde jag upp den på midsommarstången som var på g att tillverkas. midsommarfesten innehöll nog faktiskt det mesta det borde innehålla förutom bad. vi grillade, snapsade, dansade kring midsommarstången, åt tårta, drack alkohol & lyssnade på musik. dock kunde jag klarat mig utan regnet, tårarna & dryga/idiotiska människor. men på det stora hela var allt gutt ändå!











dagen efter var dom flesta sega, & vi var 7 pers (fidde, tosse, palle, ludde, emma, lisa & jag) som hamnade hemma i min soffa efter att ha stått & försökt hyra film ett bra tag. det där med att vara ett helt gäng och hyra film är alltid lika svårt. pizza tillhörde tvhänget också, & trots att jag inte trodde att vi allihopa skulle få plats så gick det. vi kollade på filmen burn after reading, vilken var lika seg i början men när den väl kom igång var den bra. en såndär film som man småskrattar åt nästan hela tiden. kollade även på they wait vilket var ett bottenkap, too bad.

1 kommentar:

  1. woho. vilket inläggsbombardemang. har du rackarbajsatbloggat nu.

    SvaraRadera