lördag 27 juni 2009

ölandstur

roadtripen till öland med emma vart lyckad. gick omkring lite i borgholm och kikade i affärerna, och varje år upptäcker jag hur litet utbudet faktiskt är där. sen mötte michelle upp oss & vi drog & åt på pappa blå, under bara den lilla tiden i solen brände jag mig, gah! sen lyxade vi till det med glass från oranga palmen-stället. dom hade grymt god glass där, & jag valde smakerna marabou, kinderägg & dumle. MMM! sockerkick deluxe. sen fick vi oss en kik på michelles lägenhet också, hur fint som helst hade hon det, så jag har bestämt mig för att det måste bli ett nytt besök hos michelle snarast. ska försöka samordna ihop nåt med övriga brudar.



vi kände oss snabbt färdiga med borgholm, & bestämde oss för att åka till kalmar & shoppa loss. jag tyckte att vi skulle vara lite turistiga & "ta kort på oss vid en fyr", ehm ja.. en väderkvarn rättare sagt. så det gjorde vi.






efter att ha gått omkring i stan i kalmar åkte vi ut till ikea-området för jag skulle ta ett kik på el-giganten efter en ny mobiltelefon. min mobil är verkligen uråldrig (tror att jag är en av dom få som inte ens har MMS på mobilen) & har dessutom börjat leva ett eget liv. hittade en jättefin sony ericsson T700 som uppfyllda mina krav. men självklart var just den slut & dom skulle få in endast 1 exemplar dagen efter, & det gick inte att reservera den & bla bla bla.. typiskt!

1 kommentar:

  1. haha, vi fick ju till lite hopp i de där hopp-korten iaf =)

    SvaraRadera