torsdag 21 januari 2010

tröttveckan

hahaha, läste precis mitt tidigare inlägg. & jag orkade aldrig fixa nån mat innan jag drog till kiki, istället körde jag barskåpstömning kombinerat med tom mage & fyllespel. ingen vidare bra taktik visade det sig när jag blev alldeles för full och tog en taxi hem medans resten av sällskapet begav sig ut. man lär sig visst aldrig.

denna vecka har jag verkligen inte haft nån ork till något alls, är helt slut efter dagarna på jobbet då jag drar omkring med min cykel i snön. nu har dessutom växlarna gått sönder på cykeln, & jag har ännu mer ont i ryggen än innan, men nästa vecka ska jag på massage = woho!

en annan woho!-sak den här veckan är att jag har snyltat mat hos föräldrarna. & idag bjöds det dessutom på hemgjorda semlor. så nu har jag tryckt i mig årets första semla. eller okej, semlor. för jag åt 2 stycken. goddamn vad mammas semlor kickar alla andras semle-ass!

& här bjuder jag på en favorit-låt som jag har peppat som fan på i veckan;



PS. snart ska jag lägga upp lite bilder. snaaaaaaart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar