måndag 4 januari 2010

new three.

detta inlägg ingår i temat "övrigt". först och främst; idag insåg jag ännu en gång att jag vill ha ett badkar. fast iofs kanske det är bra att jag inte har nåt, för då skulle jag nog vara mer känd som russin-damen. och då menar jag inte hon på russin-förpackningen.

jag bjöd på twin peaks säsong 1 på tradera och vann den, riktigt billigt dessutom. nu har jag helt och hållet fastnat i twin peaks-världen (hur kan jag ha missat twin peaks innan? det är skandal helt & hållet!), och inatt drömde jag om det. K har säsong 2 som jag ska snylta så snart jag kommer åt den. annars förgås jag. FÖRGÅS!



PS. har för mig att det var nåt mer jag tänkte skriva om, men det har jag helt glömt bort nu.. får se om jag kommer på det igen.

PS2. jag har ont i halsen, igen. igensvullen och jävlig.

PS3. bion vi kollade på var sherlock holmes, den var helt okej, men jag hade nog hoppats att den var bättre.

PS4. jag är trött, men jag måste ta tag i mitt hem innan jag får slöa i soffan innan läggdags. jag ogillar den regeln. onödigt att jag kom på den. vart är mina slavar när jag behöver dom som mest? ja just det, fortfarande fast i tullen i gambia..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar