onsdag 27 januari 2010

nougat & noshörning

det är fortfarande snöstorm ute, och jag har precis tagit ut den andra plåten med muffins som jag har fixat ihop. muffins med nougat i, smaskens! ska äta dom nu tillsammans med ett kallt glas mjölk, den bästa kombon.

idag fick jag även ett paket. blev så himla förvånad för jag kände inte igen avsändaren eller nåt. jag öppnade den och i låg filmen madagaskar 2 & ett gosedjur. en noshörning. fasen vad skoj! det låg även en lapp i från risifrutti, och då kom jag på det. jag hade ju skickat in sånadär lock, & då skulle man få ett wii-spel, inte för att jag har nåt att spela wii-spelen i, utan jag hade tänkt ge bort det. men så hade det tydligen varit så poppis att spelen var slut och jag fick en film & gosedjur istället. perfa för min del!

PS. orkar inte fixa med bilder, så ni får se både mitt nya djur & mina muffins nån annan dag.

PS2. jag ska försöka sluta med nikotion. senast jag rökte var i fredags, och senast jag snusade var i måndags. wish me luck!

PS3. jag har fått en ny postenmössa som är bäst ever, vill alltid använda den för den är så varm & skön, även utanför jobbet. fast jag ser lite ut som en dork, men det skiter jag faktiskt i. enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar