måndag 4 januari 2010

new two.

okej, istället för att skriva ett mastodont (varför använder man inte det ordet oftare? det är ju underbart!) inlägg, så delar jag upp det lite. folk (inte jag alltså) har varit duktiga på att fota tillställningarna. KeeyCee har dessutom lekt lite med sina bilder i paint, och nu även i photoshop. i like! så here we go; nyår! först var det finmiddag hos & med föräldrarna. även min bror & morfar var med, det var trevligt. & gutt som fan! sedan åkte jag hem för att matsmälta och slöa innan jag skulle göra mig iordning. insåg även att man faktiskt såg fyrverkerierna i hamnen precis utmärkt från mitt fönster! fixade till mig & drog till oscar & fia för att bli ännu mättare, & det blev jag. maria var också på plats för lite pasta carbonara, MMM! sedan var det dags att dra till den varma festen där det snabbt blev fullt med folk. rätt som det var var det 12slaget och dags att bege sig ut, efter en avlossad raket kom polisen och tog med sig stackars T som sedan hade fått sitta i fyllecell fram till klockan 4 pga den avfyrade raketen. anyway, festen fortsatte och alkoholen tog slut, då tog dansandet vid.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar