lördag 16 januari 2010

money money

idag blev det en visit till kalmar med S. & jag har spenderat alldeles för mycket pengar, usch. vet inte riktigt vad jag har spenderat dom på heller. massa smått & gott, och lite kläder typ. när jag blev medlem i bodyshop fick jag en gratis makeup-rådgivning, vilken jag var på idag. så nu är jag sminkad. känner mig helt kladdig i fejjan, men ändå lite fin (har för övrigt ögonbryn nu, wooa!). är inte så stort fan av smink egentligen. eller jo, mascara eyeliner & rouge. det funkar, puder & foundation och allt vad det heter är jag inte mycket för. jag är helt slut efter idag, och kom hem för en halvtimme sen eller nåt, så nu måste jag snabbt fixa nåt ätbart innan det är dags att dra vidare till kiki. missade systemet med 6 minuter så jag har ingen alkohol, så ikväll blir det barskåps-tömning för min del. har målat naglarna lila med nåt blaskigt h&m-nagellack & satt på mig en paljettväst,
NU ÅÅÅÅÅÅKER VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar