tisdag 26 januari 2010

massagen

som en fortsättning på tidigare inlägg kan jag ta och berätta att jag är hemma från jobbet idag. kunde inte röra mig när jag vaknade, ryggen är helt kaputt. jag har blivit en gammal tant. eller ja, fått en gammal tants rygg iaf. fast nu borde det ju vända. orkade aldrig berätta hela historien om min rygg innan. men jag har ont i ryggen. (surprise surprise!) har haft dyngont den senaste veckan, värre än vanligt (för jag har lite problem med ryggen & går på massage en gång varannan vecka) och tänkte att äsch, jag ska klara veckan ut. och sen har jag helgen att vila ryggen på, då ska allt bli bra. men på måndagen var det fortfarande inte bra, det gjorde så jävla ont att jag höll på att börja tjuta. så jag ringde snusk-knådarn & krävde en tid samma dag, vilket han som tur var hade. och när jag kom dit plågade han mig. han ba "jaha och vad har du gjort egentligen?" och tryckte en massa på ryggen. det är nog första gången jag har skrikit till när jag har fått massage. och även första gången jag har tjutit när jag har fått massage. för så jävla ont gjorde det.

1 kommentar:

  1. din rygg kanske inte tål massage? man kan ju förvärra saker med massage om man har typ en nerv i kläm. du kanske ska gå till en ordentlig läkare?

    SvaraRadera