måndag 11 januari 2010

isiga mobilbilder

har blivit skitdålig på att fota med kameran, men har tagit lite bilder med mobilen på postrundan, så here we go;

denna bild är tillägnad KC som ville ha en karta på min runda inne i stan


lapp från en trappuppgång;


creepy tomte (före och efter snön) som står på en innergård, som dessutom är i människo-size.


en av mina favorit-katter, han är helt grymt stor men det framgår ju inte direkt av bilden..


min andra favorit-katt som är hur gosig som helst.


is-tappar längsmed trädgårdsgatan, man får akta sig så man inte får en i huvudet..


rolig liten kvist som på nåt sätt blivit en is-staty.


is-buske.


is-cykel.


istappar, det satt fler på andra sidan ingången, men jag såg inte dom så jag gick rakt in i dom när jag letade isfläckar på marken, ouch!

4 kommentarer:

  1. Fasen va mycket det var, jag har ju bara vart med på en fjärdedel av rundan. Får ta en heldag nån gång! (gärna när det inte är snö....fan så bekvämt det lät!)/KC

    SvaraRadera
  2. Kissarna Ernst och Cocos:D Dom är så söta speciellt den gosiga cocos:) Och brev/paketet hängde kvar när ja kom hem i söndags, täck och täck:P /Idaaa

    SvaraRadera
  3. Gör du inget annat än fotar på dina rundor? :P

    SvaraRadera
  4. KC; du får vara min praktikant för en dag och hänga med!
    Ida; superbra att paketet hängde kvar! & underbart söta katter som sagt!
    Camilla; haha, jag vet inte vad som hände, fick en plötslig insikt av att min kamera faktiskt har mobil & började fota EN dag på jobbet..

    SvaraRadera