lördag 19 december 2009

jävlaidiotjävelfaninbrottstjuväckel!

jag är så jävla förbannad nu! skulle ner till förrådet för att hämta upp lite vantar & mössor, och vad ser jag!? jo nån har brutit upp mitt förråd (& 2 till bredvid) och slängt omkring mina grejer överallt. FAN VAD LE JAG BLIR! precis nyligen var jag nere i förrådet och la min gamla mobil där med (okej, det gör mig inget med mobilen i sig, men just alla minnen som är på mobilen, jag vill inte att nån annan ska rota runt i det), i förpackning och allt. och jag hade dessutom massa förpackningar där nere, till kamera, och alla bruksanvisningar till mina teknikprylar, och ALLT det har dom snott. dessutom slagit sönder alla mina vinyltoys-förpackningar. en jävla tur att jag inte hade nåt mer där nere. ska ta en till kik, för jag kommer bannemig inte ihåg vad jag hade där nere. har för mig att det stod ett par ljusstakar där som jag hade fått av min mormor. JÄVLA IDIOTER SOM SKA SNO MINA SAKER, BLIR VANSINNIG! jag meddelade mina grannar om vad som hade hänt, men dom hade inte snott ett skit ur deras förråd, inte tagit sönder nåt heller. bara i mitt, VAFAN! skulle säga till vicevärden också, men han går som vanligt inte att få tag i. skulle ringa till polisen för att anmäla det, men då sattes jag i kö och var nummer 37, BAH! ska ta en titt till i källaren och se vad som saknas och sen ska jag göra ett nytt försök att ringa polisen.

& till inbrottstjuven; fuck off and die.

2 kommentarer:

  1. vi blir civilpoliser och spöar skiten ur dem! jag fixar pepparspray!

    SvaraRadera
  2. Blä vad trist! Ett hett tips för polisanmälan är att göra det över internet, ska vara väldigt smidigt.

    SvaraRadera