fredag 11 december 2009

plingplong

nyss ringde det på dörren. blev livrädd. det var grannen, och han slutar aldrig prata. han behövde hjälp med sin mobil. nu peppar jag på att det är helg med en ny låtlista på spotify. fick mina skivor idag med (fast enligt dom på jobbet var det porr, det är det enda jag beställer), fast dom ska jag få i julklapp. men gutt ändå. var även och hämtade ut presenten jag har beställt. gubben i kassan skrattade åt mig och sa nåt om att jag jobbade på posten men ändå var tvungen att hämta ut den på macken. wtf, inte mitt fel att stället jag beställde ifrån skulle trilskas och skicka det dit. jäjä. var tvungen att packa upp den för att te ett kik så den var i ett stycke. & den var så FUUUUUL (dvs. perfect!).

PS. jag trodde att internet-raggandet hade haft sina storhetsdagar, men ack så fel jag hade. jag har nämligen fått ett internet-ragg. eller ja, hon raggar mest på mig. ja det är en hon. & hon vill att jag ska spanka henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar