söndag 20 december 2009

glögg glögg mera glögg

igår var jag med på glöggkvällen hos PG, drack massa saftglögg & överdoserade coca cola, så jag var minst lika i gasen som övriga festdeltagare. (fast folk var upprörda och förstod inte varför jag inte skulle dricka alkohol. "MEEEEN VARFÖR?") vi spelade guitar hero world, vilket var kul i början då alla turades om. sen var det ett killgäng som tog över och vägrade släppa in nån annan i leken. var på festen längre än jag trodde, tänkte åka hem rätt tidigt, men istället fyllde jag upp min bil med folk och skjutsade in dom till stan vid 1tiden. jag & mina 2 gringos köpte pizza och drog hem till mig och skvallrade, sen gick dom hem vid 3-4tiden nångång för dom tyckte att det var för kallt hos mig. tsss.. never! (dock stängde jag på elementet i sovrummet sen, men precis som jag sa vaknade jag på natten och tyckte att det var för varmt. surt att man dessutom inte kan ha elementen på bara lite. antingen är dom avstängda, eller så måste man ha på högsta värme för att dom ska funka. stö mig!)



i eftermiddag ska jag hänga lite med olsen crew, men innan dess ska jag bannemig försöka få ihop lite julgodis. så nu kan jag inte sitta här längre om jag ska hinna med det.

PS. stör mig att folk alltid ska vara så envisa och bjuda på samma saker som mig på tradera, it´s MINE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar