fredag 25 december 2009

julafton & Leif GW

nu regnar det för fullt ute, lite tråkigt tycker jag allt, men lite skönt också. hoppas på att det inte regnar ikväll bara, för då blir det lite partay & spelning.

gårdagen bestod av besök hos farfar med den sidan av släkten (då det även blev ett event bestämt till den 27e med kusinerna) med pengagåva, besök hos gammelgrannarna med julblomma "om jag var 17 och snygg skulle jag fria till dig med en gång" sa K då, sedan hann vi lagom hem till kalle anka då även den andra släkten hade anlänt. det blev lite fika under tiden och sen kollade vi julfilm innan det var dags för julklappsutdelningen (& jag fick den fina komplimangen att jag var så gullig för att jag alltid tänker på alla), efter det var det lite slötime & sedan dags för julmaten. var fortfarande mättast när jag väl åkte hem.

Leif GW Persson ingår i Olsen crews skämt ofta, därför höll jag på att trilla av stolen av skratt när jag såg detta;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar