lördag 19 december 2009

avatar & elvispar

har precis kommit hem efter ett bio-besök. såg filmen Avatar, den var kanoners! (självfallet minus ett par klyschor, och 3D-glasögonen som nötte hål på min näsa - snacka om att det var jobbigt att ha vanliga glasögon på sig, och sen ytterligare ett par (3D-)glasögon på det, gjorde ett försök att ta av mig dom vanliga glasögonen, men då såg jag bara allt i suddigt 3D, och det var inte att rekomendera.) puh! vilken lång parantes det blev.



dagen för övrigt har jag gått som i en dimma, då jag bestämde mig för att ta en av mina starka painkillers, så nästan hela dagen har jag gått omkring och släpat benen efter mig. fick dock ett ryck mot kvällen då jag städade iordning lägenheten lite, så nu mår jag inte så dåligt över att det ser ut som fan längre. okej, lite till städning behövs, men det är inte kaos längre som tur är. har ääääntligen ställt fram julgrejerna, och imorgon ska jag försöka påbörja projekt julgodis (om nån freakin affär i stan kan få in kondeserad mjölk & mini marshmallows nån gång!) efter en tur på stan med några bruds. förhoppningsvis hittar jag mina sista julklappar då med.

imorgon är det även glöggkväll hos PG, och för att slippa insjukna igen tänkte jag ta bilen dit & endast drick ej alkoholhaltig blossa-glögg, eller vänta nu.. tindra hette glöggen visst.

är inte trött det minsta nu av nån konstig anledning, så jag hade tänkt slå in lite julklappar som jag faktiskt har skrapat ihop. ska bara avsluta samtalet med KeeyCee om elvispar..

1 kommentar: