söndag 6 december 2009

explosioner

ja igår hade jag nyårsexplosioner på mina ben, & nya smycken. det + fias jättegoda pasta carbonara gjorde susen så jag piggnade till igen. och så lite jägermeister&redbull & konsert på det. vi steg in i svettångorna & lyssnade på splitside. häng & fläng, och sen var det civilisationen, vilket var pepp. sen var det prat prat prat tjat tjat prat, och jag orkade tillslut inte mer & gick hem.





för övrigt fick jag ett kalasfint halsband av fia som en försenad födelsedagspresent som jag använde kvällen till ära. här kan ni ta ett kik på hennes blogg där hon lägger upp smycken som hon gör, och som hon även säljer.



PS. igår träffade jag på K (alla heter nåt på K numera, right!?) som jag inte sett på länge. hon pratade om en blogg som hon läste & av vad jag kunde förstå i alkoholdimman så trodde hon att jag hade ett finger med i spelet. så idag skickade hon länken till mig & jag var tvungen att ta ett kik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar