tisdag 15 december 2009

halsont, halsont hela daaaan

sitter hemma och har överdoserat honungsvatten. ja för självklart vaknade jag upp på måndagen med en igensvullen hals, typiskt. börjar få ångest för att jag inte har inhandlat alla julklappar än, vet inte ens vad jag ska köpa. jag som annars alltid brukar vara klar med inköpen i november. suck, vad är det som håller på att hända med mig? har inte ens påbörjat allt mitt julgodis. det brukar också vara klart såhär dags. julpyntet med, men det är det inte heller. nu är det ju till&med snö ute, så nu har jag inget att skylla på med min saknade julkänsla.
har ju även varit på julbord med jobbet, i lördags. mötte upp några tidigare för lite rödvin, är inte så mycket för just rödvin egentligen, men just det vinet var rätt gott, så jag hann få i mig det innan vi begav oss till big bang. maten var okej, men inte mycket mer än så, jag blev mätt iaf, och det godaste på julbordet var nog faktiskt champinjon-omeletten. underhållning stod en (för) full jobbarkompis för när han började kasta mat, förolämpa folk & hålla pinsamma tal. kvällen fortsatte med bowling, men då smet jag iväg för att ta mig till en annan fest.

2 kommentarer:

  1. haha erkänn att det var du som var den för fulla och förolämpade folk =)

    SvaraRadera