lördag 5 december 2009

trötta fötter

har precis kommit hem från en runda i kalmar med fia. är helt slut i fötterna. så nu sitter jag här & dricker vanillacoke & slösurfar, guttans! har en timme på mig innan det är dags att börja göra mig iordning, sen ska jag till fia. det blir storslagna planer, hon är min hemmafru & gör pasta carbonara till oss, och sen blir det förmodligen lite alkohol på det innan vi drar iväg på spelning på decibel (eller heter det rockbaren nu?), har inte bestämt mig för om det blir spelningen eller inte, får se hur pass pepp jag/vi är sen..

tanken med kalmar-besöket var att handla julklappar, men jag köpte inte en endaste julklapp, bara saker till mig själv, haha. eller jo, en födelsedagspresent köpte jag ju faktiskt. julklapps-prjektet får jag försöka ta tag i snarast. köpte papper att slå in julklapparna i, så det är gjort i alla fall. vi hann med en hel del; en runda på stan, baronen, ikea, hansa city & citygross. kommer knappast ihåg vad det var jag köpte, så det ska jag packa upp nu & fröjdas över alla mina inköp (förhoppningsvis).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar