torsdag 24 september 2009

tisdag

i tisdags fyllde nick cave år, och då spelade dom den här på radion, i like. har sjungit den med boris på singstar ett antal gånger, dock får jag alltid vara kylie minouge, men det gör mig inget alls.

i tisdags var det även en happening på postrundan. när jag närmade mig rödsleskolans bibliotek hördes hög musik, det första jag kom att tänka på var att det var nån som öste på musik för fullt i sin bil, men så var det inte upptäckte jag. när jag väl var framme vid biblioteket var det massa elever överallt. tidigare på rundan hade jag sett massa mellanstadie-elever springa, och på skolgården hade dom tydligen mållinjen. det bisarra med detta var att rödsleskolan verkade ha hyrt in nån kille för att peppa dom i slutet på loppet eller nåt. han pumpade ut techno så högt han bara kunde medans han skrek i högtalarna "RÖR PÅ FLÄSKET!!!" under tiden som dom i låten vrålade "move your arse", haha.

idag var det mycket på jobbet. så pass mycket att jag till&med fick avlastning för det var så tung reklam, sweet! kvällen består av en massa tv-tittande. har redan avverkat idol, nu är det criminal minds, och sen ska jag se den nya serien united states of tara som tydligen ska vara bra, så får hoppas att den är det också. efter det blir det heroes och sen är det dags att gå och lägga sig. OCH IMORGON ÄR DET FREDAG, WOHO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar