onsdag 23 september 2009

rape

pratade precis med kotten, och nu är jag pepp. känner mig äntligen frisk (med undantag för lite huvudvärk, men det knarkar jag bort med värktabletter), så i helgen blir det partay.

idag på P3 pratade dom om tillfällig tourettes, eller när man typ säger fel saker vid fel tillfällen osv. och en tjej ringde in och berättade att hon hade varit i usa, där hade hon köpt en present till sin mamma i en affär och bad dom slå in presenten. "can you please rape this!?" haha, klockrent. och jag var såååååå nära på att ringa in och berätta min story, men jag vågade inte riktigt. så jag skriver den här istället;

vi var hos S&E för att grilla, har för mig att det var valborg för det var en hel del folk där redo för fest. men detta utspelar sig tidigare än alla fylleslag. vi var ute i trädgården där jag höll på att hälla kål i grillen, då elin (3-4 år) sprang fram till mig och jag utbrister; "gå inte för nära grillen elin, då blir du niggerface" varpå alla tystnar och stirrar på mig. mia (en mörkhyad tjej) satt precis i närheten. jag fattade precis vad jag hade sagt och försökte säga nåt för att få det att inte låta så illa "eehh.. alltså, akta så du inte blir svart i ansiktet.. eehh" och förvärrade det bara ännu mer. tillslut viskade sara till mig "säg inget mer nu johanna, var bara tyst". och som tur var släppte tillslut den jobbiga tystnaden, och jag tror inte att mia tog illa vid sig. trots allt så kallar ju kim henne alltid för neger-mia så..

nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag leka skogsmulle med olsen twins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar