fredag 11 september 2009

dream on

när jag vaknade idag och sen gick på toan fick jag se mig själv i spegeln. med blod i ansiktet. när man precis har vaknat är man på nåt sätt extra förvirrad, och jag höll på att få panik. upptäckte sen att det var läppen som blodet kom ifrån. jag har nämligen en förmåga att slå mig själv i sömnen, dock var det längesen jag gjorde det och hoppades att jag hade slutat med det. men när jag väl tänker efter vet jag att i drömmen frågade jag min mamma om just detta, att det kändes som om läppen var spräckt. men hon sa att den inte var det. liar.

hade en konstig dröm inatt, och jag har haft den innan. fast inte exakt likadan, men nära. vet inte riktigt vart drömmen börjar, men jag och nån som hette emma (ingen jag kände) hade köpt julklappar som vi skulle ge till nära och kära. jag håller också på att vakta nån ingång till nån stor lokal, och rätt som det är har jag gått vilse där och är på en jättestor färja, jag tar mig därifrån i tid, och sen är vi helt plötsligt på nån fest. mina julklappar och mina skor är borta och jag blir förbannad på denna emma som jag inte ens känner. sen kommer jag till nåt ställe som är blandat med djur och lekplats-grejer. farliga djur som vill döda mig. och allt är en tävling. om man misslyckas att ta sig runt banan sätts man i en slags kista bakom en färgglad vägg, det är hål i väggen på olika ställen och om jag gör nåt fel på banan eller fuskar (eller om dom bara känner för det) så skjuter dom pilar mot dom som står där i.

stör mig när man aldrig får reda på slutet på en sån dröm, blev väckt och försökte somna om men det var omöjligt eftersom nåt jävla as utanför tyckte att det var en bra idé att stå och gasa med sin motorcykel från sekelskiftet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar