tisdag 29 september 2009

shoes

tog en tur på stan med S idag, och vips! så hade jag köpt mig ett par snajsiga skor. lite fattigare, men även lite nöjdare. (bild kommer! inte på när jag är nöjd, utan på skorna alltså..) dock inga vinterskor, sånt äger jag inte. har inte gjort på flera år, har flitigt använt mina draven-skor, som det nu dessutom börjar läcka in i. så det är väl dags att köpa sig ett par nya skor snart. fast förmodligen inte vinterskor ändå, sånt är för varmt. jag är för varm. det funkar inte. men det känns som lite vuxenpoäng på nåt sätt att köpa vinterskor.

nog tjatat om detta nu, satte mig vid tvn för att kolla på desperate housewifes, dubbelavsnitt dessutom. till min stora besvikelse var det repriser. urgh. men snart är det dags för heroes, yay!

imorgon blir det massage, och på torsdag blir det lyxmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar