lördag 19 september 2009

killer

Music Wideo Awards sänds just nu på MTV, och jag fick se det omtalade ögonblicket. taylor swift har blivit utsedd till bästa kvinnliga musikvideo, och kanye west hoppar upp på scenen och mitt i hennes tacktal avbryter han henne för att säga att "visst, du är väl bra, MEN beyonce har gjort den bästa videon ever". jag tyckte så grymt synd om taylor swift, stackarn. kanye west är en stor jävla idiot! fan att folk tror att dom kan bete sig hur som helst, blir så trött på sånt.

över till nåt helt annat; lyssnade (som alltid) på p3 i postbilen. och på fredagar har dom återvinningsintervju med nån kändis. och sista frågan består av att man ska ta en fråga i ask som nån av dom tidigare kändisarna har skrivit. och även denna gång kom veronica maggios fråga; "skulle du antingen mörda någon och komma undan med det, eller sitta i fängelse för ett brott du inte har begått?". enligt mig är valet självklart, verkligen SJÄLVKLART, det behövs inte ens funderas över. jag skulle MÖRDA! offcourse. men tydligen verkar jag vara den enda som tycker så, för varenda jävla gäst, inklusive programledaren skulle välja den andra alternativet. wimps.

skulle egentligen varit i linköping i helgen, men jag mår fortfarande inte riktigt bra, så det blev inget. får göra ett senare försök att hälsa på folket istället i guess. velade in i det sista om jag skulle åka eller inte, men jag gjorde nog ett klokt beslut ändå. somnade efter jobbet när jag kom hem och vaknade inte förräns på kvällen, var helt död efter den här veckan på jobbet. har haft feber måndag-onsdag dessutom så det har varit extra slitsamt, men jag har bannemig inte råd att vara hemma mer, så det var bara att bita ihop. idag när jag vaknade hade jag en envis huvudvärk också. typiskt. men jäjä.

har gjort av med en massa pengar på kläder i kalmar, så himla kul när man faktiskt hittar grejer. så nu vill jag att det ska bli nästa helg så jag kan använda några av dom. blir faktiskt inte att man använder så mycket andra kläder än jobbarkläderna i veckorna typ, så det är på helgerna det gäller. och nästa helg ska jag på inflyttningspartay också, så det blir kanoners.

WAAAA! har mycket att skriva om nu märker jag, och byter ämne hejvilt gör jag också. så nu över till ett annat ämne. jag fick ett väldigt pepp för dataspel för ett tag sen när jag hittade mina gamla diablo 2 expansion-skivor. installerade dom på datorn, men så funkade inte skiten. blev vansinnig! tror att min dator är för ny för spelet, för det kommer upp massa varningar om att programvaran inte stöds.. blablabla.. MEN jag har hittat en särskild strategi för att få igång spelet ändå, så nu är jag totally addicted.. igen! är för tillfället en level 19 necromancer och kan inte få nog av spelet. haha, förstår det inte egentligen, jag har ju spelat samma spel x antal gånger, och klarat det 5-6 gånger dessutom, men ÄNDÅ är det så sketans bra så jag inte kan få nog av det! och snaaaaaart ska diablo 3 komma har jag hört. OMG! hoppas att det är bra utav fan, och typ liknande diablo 2, ingen såndär crappy online-skit!

2 kommentarer:

  1. åh, vad är det för kläder? JAG VILL SE BILDER

    SvaraRadera
  2. Du får nog vänta minst till 2011 på diablo 3 Blisard är så sega

    SvaraRadera