måndag 28 september 2009

drunk & dansmatta

i lördags var det dags för TKs inflyttningsfest, jag och karin peppade hemma hos mig med drinkar, cider och shots medans vi fixade inflyttningspresenter & blandskiva, när vi väl gav oss iväg till festen vart jag redan drunk. hugaligen. kvällen till ära hade jag dessutom mina nya tjejskor med hög klack, var orolig för att jag skulle se ut som hon där där tjejen som har gått i högklackat i flera år men ännu inte kan gå i det, men det gick galant. yay, mera skoinköp alltså!
anyway så anlände vi till festen med alla våra spexiga små presenter. det bjöds på shot och jag hade med mig en vinare för att bli ytterligare full. nu jävlar! en gäng från berga (?) joinade festen och en av killarna raggade på mig genom att visa sina underarmar och tyckte att jag skulle bli imponerad. hmm, jag är nog lite lost när det gäller folk som raggar. kände att jag skulle visa mig manligare än honom eller nåt när det bjöds på ytterligare shots, och tillslut var flaskan tom. även min vinare. tror klockan var strax efter 12 när jag väl fick ta en powerwalk hem. försökte mig på lite guitarhero innan det, men såg inte ett skit på tvn. tog på mig glasögonen, och det hjälpte inte så mycket, så det var bara att inse att det var dags för hemgång. fick eskort hem dessutom, fast det märkte jag inte förräns jag nådde trappuppgången hem till mig, hade powerwalkat lite för snabbt tydligen. och i mina nya högklackade dessutom. vilket merit. dagen efter när jag vaknade insåg jag att jag även hade vikt ihop mina kläder och lagt i en fin hög bredvid sängen, värst vad ordningsam man kan vara ibland, haha.



på söndagen var det öppet hus på big bang, så jag tog mig dit för gratis varmkorv & godisregn, lyckades även testa på dansmattorna utan att betala, sweet! och det var grymt kul måste jag ta och säga. blev pepp när vi var och kikade på lasergame också, har aldrig testat på det, men nån gång måste fan bli den första. får försöka ordna ihop lite folk, det är väl det som är det svåra tror jag nog..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar