fredag 23 april 2010

halsen 6 & drömmen om colan

NU har det verkligen vänt. nu börjar jag känna mig som en människa igen. en hungrig människa dock, men ändå en människa. fantiserar om massa mat som jag ska äta sen när jag väl kan. och dricka. jag ska klunka riktigt stora klunkar, inte dom här små mes-klunkarna som jag tar nu. jag drömde inatt att jag drack en cola. en kall cola, med massa is i, som bubblade av kolsyra. åhhh vilken dröm!

trots att det faktiskt har vänt så har jag ändå freakin ont. tror jag har en sårskorpa i halsen som är på g att lossna, och det gör förbannat ont. känns som om man har nåt som sitter fast i halsen och man kan inte få bort det. SÅ LOSSNA NÅN JÄVLA GÅNG DÅ! (stavar man lossna så? eller låssna? eller kanske lådsna? jäjä, ni fattar vad jag menar, right!?)

PS. jag har nu för första gången någonsin i mitt 26åriga liv laddat hem nåt från internet. i´m walking on the wild side.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar