söndag 18 april 2010

halsen 3

jag mår skit. hade några bra stunder, och det var då jag skrev här. har ett plötsligt uppskov nu med, så då passar jag på att skriva. känner mig inte ett dugg bättre, kan fortfarande inte prata, och maten är svår att få i sig. det jag fick i mig kräktes jag upp igår. fy fan, det är nog bland den värsta upplevelsen hittills. tänk er att ha öppna sår i halsen & kräkas. så nu är jag återigen hungrig och söta mamma gör plättor åt mig som jag förhoppningsvis ska kunna äta lite av. har en grym huvudvärk också, som om det är migrän på gång, den släppte dock igår efter att jag hade kräkts, men nu är det tillbaks igen. stod och spottade blod i typ 5 minuter idag med, så jävla obehagligt. har slutat ta medicinerna för jag blir bara ännu mer illamående av dom, istället väljer jag hellre att ha ont. usch, vilka jävla val. vet inte vad jag ska ta mig till, hoppas verkligen att det blir bättre snart! imorgon ska mamma ringa sjukhuset åt mig och be dom förlänga sjukskrivningen dessutom, ja för på onsdag är det dags att jobba annars. I WISH!

1 kommentar:

  1. Åh Yohanna, aj aj!! Fy fasen jag lider verkligen med dig...hoppas att såren börjar läka ordentligt snart så du slipper blod och smärta! kram, kram

    SvaraRadera