måndag 12 april 2010

black bug

mygod vilken början på veckan det blev. var snäll mot min kollega & skulle ta ett par trappuppgångar åt henne. i sista trappuppgången skulle jag ta hissen ner, men fastnade istället i hissen. var förvånansvärt lugn, och av mina sista pengar på mobilen ringde jag numret i hissen & blev kopplad till nån växel i sthlm. efter ca. 20 minuter kom det 2 karlar & hjälpte mig ur hissen. kanoners!
efter jobbet skulle jag ta en snabbdusch innan det var dags för att åka på massage (som mitt minne återigen hade försummat), och rätt som det är i duschen trillar nåt svart stort ner i mitt huvud. jag börjar skrika som en galning, för av nån anledning fick jag för mig att det var en megastor skalbagge. men det var det inte, utan hela freakin duschmunstycket som föll i bitar. haha, misär! så nu har lyxen med små fina vattenstrålar i duschen försvunnit, istället är det endast en sloknande stor stråle.
jag kom i alla fall iväg på min massage, vilket var behövligt. sedan blev det även en tur till föräldrarna där jag bjöd på choklad-cheesecake som jag bakade igår, vilket var guttans! nu är jag grymt trött, & ska försöka komma i säng så tidigt som möjligt, får väl se hur det går med det.

har förövrigt bara en dag kvar att jobba den här veckan, och det är imorgon. på onsdag är det dags för operation, dags att kapa bort halsmandlarna. har börjat noja mer och mer över det. hoppas verkligen att det går bra! (wish me luck!)
idag var jag på apoteket & köpte en freakin duschcreme/schampoo för 151 kronor, skandal vilket jävla dyrt pris! dessutom, är det bara för 2 gånger. när dom kräver att man använder nåt sånt tycker jag bannemig att man ska få det gratis. eller ja, i alla fall till ett rimligare pris än 151 kronor. WORD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar