onsdag 21 april 2010

halsen 5

känns som om dom senaste blogg-inläggen bara består av gnäll, men det är så det känns just nu. freaking jävla hals-ont! trodde aldrig att det skulle göra såhär jävla ont. det är fan det värsta jag någonsin har varit med om! jag skulle mycket hellre bryta båda armarna och båda benen samtidigt än att genomgå det här igen. MYCKET HELLRE! så jävla illa är det!

vaknade vid 5 idag på morgonen av en outhärdlig smärta i halsen och fick ta värktabletten då, nästa är vid klockan 1, och jag börjar känna av det nu. det är nu det är som värst. tror inte man inser hur många gånger man faktiskt sväljer. och varje gång man sväljer är det som om nån häller frätande syra i halsen på en.

igår efter tabletten kände jag mig himla bra ett tag, då kunde jag öppna munnen en hel del så jag kunde se lite ner i halsen. vilken miss av mig att göra det! det var nog bland det äckligaste jag sett, huh.

känns som om det tar evigheter innan det läker, och har blivit fundersam om det verkligen kommer bli en resa till london. så jävla typiskt i så fall! ÅHH, nu får det fan ta & läka ihop!

1 kommentar:

  1. Usch stackars dig:( Måste vara piss jobbigt men hoppas du blir bättre snart!!! Jag vill inte operera bort halsmandlarna nu när jag läser hur du haft det:S för jag har två feta bullar i halsen men dom får nog fasen vara kvar!! KRAM

    SvaraRadera